
АВТОМАТИКА ДЛЯ РОЗПАШНИХ ВОРІТ EDINGER E6
Edinger E6 - бюджетна за ціною, але висококласна за виконанням і можливостями модель автоматики для воріт. Потужний двигун та телескопічна конструкція з довжиною штока цілих 600 мм дозволяє встановлювати привід на стулки шириною до 3,5 м (або до 4,5 м при ґратчастій структурі та незначній вазі). Широкі стовпи цього обладнання не перешкода. Проблем з монтажем не передбачається. Простий в експлуатації, довговічний та надійний привід.
Крім мінімального комплекту, що забезпечує працездатність системі, можна скласти розширений, який включатиме пристрої безпеки (фотоелементи і сигнальну лампу), GSM-модуль для керування за допомогою мобільного телефону при бажанні, додаткові пульти при необхідності.
Передбачено безкоштовну доставку до найближчого складу компанії-вантажоперевізника.
ЗА ЩО ЛЮБЛЯТЬ ДАНУ МОДЕЛЬ
Розпашні ворота - традиційна, звична і не вимагає значних витрат на фурнітуру конструкція в'їзної групи. Зате при виборі автоматики для таких воріт потрібно враховувати низку індивідуальних факторів, включаючи особливості конкретних воріт та клімату.
Отже, встановити привід «як у сусіда» далеко не завжди буде правильним рішенням. Хіба що у нього стоїть Edinger E6, який здатний працювати там, де багато інших моделей для воріт не впораються. Це можна підтвердити такими фактами про цю модель:
• Двигуни приводів живляться напругою 230 В та видають по 350 Вт реальної потужності.
• Редуктор повністю металевий з бронзовою шестернею та товстими валами, без будь-якої економії на матеріалах та їх кількості.
• Збільшений шток, що підвищує ефективність роботи завдяки кріпленню до стулки від петель, а також дозволяє ставити на широкі опорні стовпи.
• Матеріали корпусу та штока міцні, надійні, товсті, добре захищені від зовнішніх впливів.
Ну, а тепер до доказів. Розберемо привід на складові та продемонструємо наочно всі його переваги.
ПОКАЗНИКИ ПОТУЖНОСТІ
Малопотужні моделі цілком нормально можуть працювати з ґратчастими стулками невеликих габаритів, бажано за сприятливих зовнішніх умов. Але де Ви бачили такі ворота? Набагато частіше трапляються високі, наглухо зашиті конструкції. Взимку їх додатково обліплять сніг та лід, тому вага може збільшитись у 2-3 рази. Вітровий тиск додасть ще по 50-60 кг навантаження на квадратний метр обшивки. Плюс запас сил необхідно передбачити, щоби техніка не працювала на межі своїх можливостей. Навіть поверховий аналіз цих факторів змушує «відсіяти» широке коло моделей комірної автоматики.
Для моделі Edinger E6 потужності не пошкодували. Кожен асинхронний двигун комплекту видає 350 Вт.
Конденсатори на 8 мкФ підтверджують відсутність накруток показників потужності, так як дані елементи повинні відповідати характеристикам двигунів.
Застосовується статор із мідною обмоткою. Передбачено термодатчик, що запобігає перегріву двигуна.
Ротор має великі розміри, у тому числі товстий сталевий вал, на кінці якого нарізаний черв'як. Крутний момент завдяки цьому черв'яку передається веденій шестірні на вторинний вал.
ОСОБЛИВОСТІ ЧЕРВ'ЯЧНОЇ ПАРИ РЕДУКТОРА
Варто зауважити, що черв'ячне колесо (внутрішня шестерня) виконана з бронзи для довговічності редуктора.
Пара "сталевий черв'як і шестерня з полімеру" виходить значно слабше. Тут спостерігається прискорене зношування пластику. Міцність даного матеріалу нижче, ніж у металу, він гірше протистоїть навантаженням, особливо високим, швидше сточується металевим черв'яком, іноді просто не здатний "перетравити" високі потужності двигуна. Нерідко трапляються випадки руйнування при виході за строгі рамки допустимих температур експлуатації (кришиться на морозі, деформується при перегріві).
Проте на ринку достатньо моделей із пластиковими шестернями. Вони обходяться значно дешевше за металеві: вартість сировини нижча, відливаються під тиском цілими партіями, не вимагають наявності дорогих металообробних верстатів і фахівців для роботи на них. І в багатьох країнах, де клімат м'який, а самі ворота робляться більше для символічного розмежування територій ажурними гратами, можливостей таких приводів цілком достатньо. Але не в нас…
Знос у парі «сталевий черв'як і шестерня зі сталі» не настільки стрімкий, але також бажає кращого. При цьому швидше стане непридатним саме черв'як.
У моделі Edinger E6 вибрано оптимальне рішення без економії на матеріалах. Конструкція з бронзою коштує дорожче, але надійність і довговічність при цьому підвищуються в рази. Бронзова шестерня більша, але при цьому м'якша за сталевий черв'як, елементи відмінно притираються один до одного без зайвого зносу кожного з компонентів. Такий вузол служитиме довго.
Окремо варто сказати, що спочатку закладено достатню кількість мастила, без якого навіть якісні деталі здатні стертися достроково.
ВИКОНАННЯ ІНШИХ ЕЛЕМЕНТІВ КОНСТРУКЦІЇ
Ходовий гвинт посилений, завтовшки 16 мм (а не 12-14, як у інших непоганих моделей). Багатозахідність трапецієдального різьблення з високим кутом підйому спрощує розблокування приводу за відсутності електроенергії, а також збільшує площу зіткнення з ходовою гайкою (і знижує навантаження на окремі витки при цьому). Так що такий потужний продуманий гвинт прослужить значно довше, ніж тонші або однозахідні.
Ще однією значною перевагою моделі є виконання ходової гайки із бронзи. І це при тому, що у більшості виробників взагалі використовується пластик. Навіть сталь була б менш ефективна, оскільки сам гвинт виконується саме з цього матеріалу, і знос двох тертьових деталей однієї природи в даному випадку все одно буде вище, ніж поєднання сталі з бронзою. Подібне рішення можна зустріти в дуже дорогих моделях, у тому числі промислових, а тепер ще й доступному за ціною Едінгер.
Корпус мотор-редуктора виконаний з алюмінію, причому товщина металу в найвужчому місці досягає 5 мм (у 2-3 рази товщі за аналоги).
Вухо призначене для кріплення обладнання до стовпа є невід'ємною частиною корпусу.
З алюмінію відлито і друге вухо, призначене для кріплення до стулки. Це досить потужна деталь, усередині якої проходить отвір з різьбленням для гайки, що фіксує сталевий палець.
Стовбур - це алюмінієва труба діаметром 45 мм і товщиною стінок 3 мм. Такі габарити ефективно протистоять можливим деформаціям під навантаженням.
Вышеперечисленные части корпуса окрашены порошковой молотковой краской, которая держится гораздо лучше эмали. Таким образом будет обеспечена более надежная защита от коррозии, а также эстетичный внешний вид на долгое время.
Шток выполнен из нержавеющей стали, не подверженной коррозии. Диаметр элемента составляет 32 мм. Толщина материала – внушительные 3 мм, что в 1,5-2 раза больше, чем у аналогов. Обеспечивается высокая жесткость на изгиб.
Передбачено наявність сальника на штоку, щоб захистити механізм від пилу та вологи. Завдяки цьому можна буде уникнути забруднення мастила, як буває у приводах з відкритим штоком, так що міняти чи навіть додавати його в даному випадку не доведеться.
НАДІЙНІ З'ЄДНАННЯ
Грамотно виконано складання моделі.
Створ та корпус об'єднані воєдино різьбовим з'єднанням. Належний ступінь міцності забезпечують 12 витків різьблення, нарізаних на трубі. Додатково використовується різьбовий герметик. З'єднання виходить міцним, нерухомим, герметичним і без люфтів, немов корпус цілісний.
Шурупи та хомути, які використовуються на інших моделях автоматики, не можуть забезпечити такої надійності. Якщо труба при сильному вітрі або натиску на ворота вискочить з хомута, то це не просто зіпсує корпус, а й призведе до поломки штока і самого ходового гвинта, а отже, повністю приведе в непридатність привід. У Едінгера конструкція досить жорстка, щоб не допускати подібних поломок.
Ходова гайка до штока кріпиться аналогічними 12 витками різьблення і різьбовим герметиком. Додатково застосовується кернення у 2-х точках, щоб уникнути випадкового відкручування.
За відсутності електроенергії привод легко можна розблокувати за допомогою індивідуальних ключів з комплекту. Замкова свердловина розташована збоку корпусу. Щоб ворота не відчинилися мимоволі, після закриття варто повернути блокування.
БЕЗПЕЧНИЙ БЛОК УПРАВЛІННЯ
Бренд Edinger розробив, ймовірно, одну з найпростіших і найзрозуміліших плат. Справді необхідні функції у ній передбачені повному обсязі, надмірностей немає. Це означає, що підключити та налаштувати роботу автоматики буде досить легко, тим більше що на платі все зручно розміщено та зрозуміло підписано.
Зверніть увагу, як реалізовані підключення:
- підвести харчування – клеми Line та COM;
- підключити 1-й привід (відкривається 1-м) – клеми COM1, Open1 та Close1;
- підключити 2-й привід (закривається 1-м) – клеми COM2, Open2 та Close2;
- підключити лампу – клеми Com та Lamp;
- підключити фотоелементи – клеми Photo та GND;
- живлення фотоелементів, зовнішніх приймачів та інших аксесуарів – є 2 контакти живлення для них АС12V;
- для кнопки Стоп – клема STOP;
- для антени – клема ANT.
При налаштуванні потрібно ще:
- запис пультів - кнопка, єдина, ні з чим не сплутаєш;
- регулювання часу роботи двигунів - плавне резисторами Motor1 і Motor2;
- коригування зусилля згідно з навантаженнями – резистор FORCE;
- встановлення затримки старту другої стулки – резистор DELAY;
- при використанні режиму автозакриття установка часу - резистором AUTO.
Пульт, до речі, у комплекті з автоматикою Edinger E6 дуже непоганий. Він 4-х канальні, а це означає, що його можна використовувати для управління відразу кількох автоматичних систем.
Перемикачі DIP дозволяють переходити з покрокового режиму в режим автозакривання, задіяти уповільнення, переводити лампу з миготливого режиму в освітлювальний. Також перемикачем активуються пристрої безпеки та контакт стоп (ніяких перемичок на клеми ставити не доведеться).
За допомогою цих налаштувань можна адаптувати роботу приводу до конкретних умов, забезпечивши максимальну ефективність. Ризик появи помилок – практично нульовий. Відсутність додаткових теоретично необхідних, але практично не використовуваних функцій – захист від зайвих проблемних місць і проблем.
ОСОБЛИВОСТІ ВСТАНОВЛЕННЯ
Очевидно, що встановити, підключити і налаштувати такий привід не складе труднощів. Тим більше, що техніка забезпечується докладними інструкціями.
Додатково до переваг моделі можна віднести те, що вона легко стане практично на будь-які стовпи, у тому числі широкі. Багато моделей приводів при відкриванні воріт усередину двору вимагають мінімальної відстані між петлями стулок та кутом стовпа, буквально до 4-6 см. У широких опорах доводиться вирубувати ніші, щоб наблизити обладнання до стулки.
Для Edinger E6 видалення навіть на 25 см – не межа.
Edinger E6 - надійний, простий, потужний, функціональний, придатний для самостійного монтажу - і при цьому недорогий електропривод. Це просто знахідка для людей, які цінують якість.
- Ціна: 12 218 ₴